Support – vanliga frågor

Jag köpte kursen och fick inget välkomstbrev eller kvitto?
Börja med att kontrollera din skräpkorg, det är ganska vanligt att de hamnar där, framförallt om du har Gmail eller Hotmail konto. Om du fortfarande är inloggad, vilket du bör vara om din order gick igenom, kan du börja med att kontrollera din e-postadress på Mitt konto -> Mina kontouppgifter. Är den fel, går det enkelt att ändra den. Om det inte går, kontaktar du oss så hjälper vi dig.

Var är mitt lösenord?
När du köper en kurs får du ett lösenord skickat med e-post. Skulle det vara så att du inte fick något lösenord kan du alltid begära ett nytt. Det gör du på sidan Mitt konto. Nedanför logga in knappen har du en länk, Glömt lösenord, klicka där och skriv in din e-postadress, klicka på knappen [Återställ lösenord]. Du kommer få ett mejl skickat till dig med instruktioner för att byta lösenord. Fungerar det ändå inte? Kontrollera skräp/spamkorgen först. Finns inget mejl där går det utmärkt att kontakta oss så hjälper vi dig.

Nekat köp.
Kontrollera först att kortet är öppet för internetköp. Får du en “vit skärm” vid BankID kontrollen kan det bero på att din webbläsare blockerar popups. Alla kortköp över internet måste veriferas med med extra steg BankID, pinkod eller annan liknande verifiering (3D secure) enligt ett EU-direktiv från den 14 september 2019.

Ibland händer det att köpet inte går igenom. Det kan bero på att du skrivit in fel kortnummer, datum eller CVC-kod. Du kan också ha skrivit in en felaktig e-postadress, t.ex. ett komma istället för en punkt i e-postadressen. Du kommer även då få besked om att betalningen inte gick att genomföra. Så kontrollera gärna att e-postadressen är korrekt inskriven. Vi får aldrig någon information om varför ett kort inte fungerar. Det är något mellan dig och din bank. Så kontakta dem i första hand om ditt köp har blivit nekat. Kontakta oss på support@mtledarskap.se om du behöver hjälp.

SUPPORT All support sker via mejl, du kan kontakta oss på support@mtledarskap.se. Support ges 08.00-17.00 vardagar, övrig tid enligt bästa förmåga (best effort basis). Vi garanterar en upptid för tjänsten på 99,4% på årlig basis, servicefönster undantaget. Tid för servicefönster; vardagar 01.00-02.00.

Scroll to Top